Friday 2 November 2012

::Rumahku - Lampu::

Aku xpenah citer pasal rumah.. tak suke pun.. tp suke baca kalau org blog pasal rumah.. nk citer lampu kt umah aku.. kebanyakannya beli kt house of lighting kt puchong.. kedai dia kecik je.. tp sentiasa penuh org nk cri lampu.. lampu dia pun kemain banyak lagi ha.. rege mmg murah.. sangat2.. ada sekali tu nmpk pembeli dr johor bwh van besar nk beli lampu byk2.. mmg berbaloi tp tula org ckp lampu kt sini semua made in china.. so far lampu2 kt umah aku mmg xde masalah.. china pun china la janji boleh menyala..
candelier tu beli kt kedai lain.. dlm rm330 kut.. boleh la.. beli dua masih bwh seribu je,.. berbanding rumah jiran2 lain mmg liplap2 rumah mereka.. rege jgn tanya la.. kipas tu mahal sikit tp xingt harga.. so far ok lg.. cuma hr tu cover putih tu jatuh lps maid lap kipas.. adoi,... ganeh beno.. tp kipas ni lajuuuu.. pasang kipas xperlu pasang ekon dh.. downlight semua beli kt house of lighting.. murah n tahan lama
yg ni lampu kt dining.. hargarm950 xingt beli kt mana.. lampu ni cantik tapi.. makdato kesian dia dpt tuan pemalas mcm aku.. tgk la habuk dia.. heiii.. pemalasssss.. tgk la hujung2 mggu ni kalu rajin aku lap la.. tu pun KALAU rajin la kan.. hihihi

No comments:

Post a Comment