Wednesday 6 November 2013

Organizing baju anak2

Assalamualaikum..


puuuuuhhhhh puuuuhhhh.. (gaya tiup habuk kt blog yg berlalang)
 
diam x diam dh setahun x update blog.. tula.. org ada blog ko nk ada blog.. org update ko buat apa?? 


Lama xmembebel.. alah bukan ada orang kesah pun.. 

Tuan-tuan dan puan-puan,

Pada kali ini saya akan berkongsi tentang tip mengemas secara kedekut. Haaa gitu

Pasal almari baju anak2. Saya mmg xpernah hendak membeli almari khas utk kain baju derang.. dasar kedekut kahkahkah.. jadi aku menggunapakai almari yang ada dan diubah suai menjadi almari baju mereka. 


Asalnye almari kt opis lama.. pastu bg kt staff sbb nk renovate then xde tmpt nk letak. So bawak la blk then jadikan rak baju anak.
Ni pun almari opis.. jadikan tmpt baju
idris. Yg tingkat ke 3 tu cannot help dh
Saya buang rak tingkat dlm almari tu then pasangkan penyangkut mcm ni.
Boleh beli kt kedai hardware kos xsampai rm20 pun.

Begitu la alkisah kekdah organizing cara kedekut saya.

Terima kasih kerana sudi membaca ; p

2 comments:

  1. Hahaha achuuuuu *berhabuk* elehh tu nk bgtahu dunia..aku br je lipat bj2 anak...yg selama ni bertimbun....keep up the good work yang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh cemana ko boleh tau rahsia aku nih,, cis

      Delete